~Khas untuk Ex-SMKTM Pendang~

by - October 14, 2009


Assalamualaikum, salam tarbiyah...

Subhanallah, makin hari waktu ini berputar semakin ligat, sehingga tak terasa dah beberapa hari tak update blog ni, baru semalam rasanya saya update, tapi rupanya dah empat hari... MasyaAllah.

Sebenarnya entry kali ni cuma nak inform kepada semua
ex-SMKTM Tanah Merah PENDANG. Alumni SMKTM dalam perancangan untuk ditubuhkan memandangkan masing-masing melihat kepada kepentingan aktiviti dalam alumni. Segala aktiviti yang bakal dijalankan kelak untuk membantu adik-adik sekolah kita yang sangat memerlukan bimbingan dan pimpinan dari abang-abang dan kakak-kakak yang dah melalui zaman remaja seperti mereka sekarang ini.

InsyaAllah sekecil-kecil usaha kita untuk membantu adik-adik kita yang masih mentah dalam menjalani bakal kehidupan di alam peringkat menengah dan matrik mahupun universiti nanti. Sedikit sebanyak perkongsian pengalaman ini boleh membuka mata mereka untuk melihat betapa dunia luar ini terlalu banyak cabarannya dan ianya tidaklah seindah yang dijangkakan.

Kepada yang berkenaan saya mehon kerjasama semua ex-SMKTM untuk menghubungi sama ada Firdaus Khoder, Anis Dzoher, mahupun saya sendiri.

~ayuh berkhidmat untuk sekolah kita~

You May Also Like

0 comments

Selamat Berkomen. Silakan komen yang membina ya!