Admin

Sunday, November 18, 2012

ada apa dengan tudung labuh?

Assalamualaikum wbt...

suka saya bertanya khabar kalian... kepada yang masih sudi singgah ke teratak saya yang hampir nak reban ni kan? InsyaAllah, sedang cuba dibaiki dari teratak kayu kepada teratak konkrit heehe

tajuk kali ini ada apa dengan tudung labuh? Yalah, ada apa dengan tudung labuh? ada apa ni????

ramai orang kata, yang bertudung tak semestinya baik pon dari yang tak bertudung, ada juga yang kata yang pakai tudung labuh bukan baik sangat, yang pakai tudung singkat tu mungkin ada yang lebih baik dari mereka-mereka yang bertudung labuh tu... hehe, ermmm.... saya cuba nak tolong ni mana-mana insan yang mungkin dalam kotak memori dia hanya tahu apa yang depa nampak sahaja dan tak cuba nak tahu apa yang tersirat di sebalik tudung labuh itu sendiri....

'buat apa nak pakai tudung labuh-labuh ni? alah, pakai yang singkat kan senang, senang nak wat kerje... pakai tudung juga kan?'

ni kelompok pemikiran mereka-mereka yang masih tak dibukakan hati untuk menerima orang yang bertudung labuh, jauh sekali la nak didakwahkan .... 

masyaAllah tabarakallah....

memang susah nak mula tau, tapi lama-lama ok... best.... rasa tenang jer bila keluar rumah pakai dengan sopan... tak takut dengan mata-mata yang memandang sebab kita dah cukup menutup... cuma kalau benda tak diingini tetap terjadi, itu mungkin dalam batas keizinan Allah jua... kita hanya mampu berusaha menjadi maruah diri....


jom la cuba-cuba memakainya....

nak tau kelebihan lain? tengok bawah ni:


selamat mencuba dan semuga berhasil juga istiqamah hendaknya

wallahualam bisowwab

wslm

No comments:

Post a Comment