Search This Blog

Thursday, February 3, 2011

Nak tergelak pun ada...

Assalamualaikum wbt...

Dalam kita dok sibuk pada berita perkembangan keadaan mesir dan pelajar-pelajar Malaysia kat sana... ada juga saki-baki jahanam tu tersesat di Malaysia ni rupanya... Hai.... tak tau la nak cakap apa lagi dah... nak tergelak pun ada, tapi hope lepas ni semua ibu-ibu dan bapa-bapa juga anak-anak kena jaga-jaga la diri bersama-sama... jangan kerana satu perkara yang tidak penting, kita terpaksa gadaikan yang lebih utama... nauzubillah...

apa benda yang saya nak tergelak sangat tu? ha.. mai sini tengok...


KLIK SINI

No comments:

Post a Comment