Cuti Pertengahan Penggal 1 yang indah

by - March 11, 2020

Bismillahir rahmanir rahim.

Syukur lagi sebab ada masa walaupun sekejap untuk updated blog ini yang makin jauh tenggalam. Tapi tak apa, saya nak juga biar dia hidup sebab saya suka menulis cuma tak ada masa sekarang ini. Masa saya sangat terhad dan perlu dihabiskan untuk yang lebih penting, cuma sesekali saya akan cuba melemparkan perasaan hati ke dasar laut saya yang mungkin dah jadi pulau berhantu ini.

Esok last persekolahan untuk sesi ini, maka bermulalah cuti pertengahan penggal 1 yang sangat indah dan mempersonakan bagi saya. Mungkin bagi orang lain cuti kali ini membosankan sebab wabak Covi 19 sedang mengganas. Tapi bagi saya cuti kali ini best sebab :

1. Dapat habiskan masa bersama keluarga tercinta
2. Peluang untuk menjana pendapatan dengan berjinak perniagaan  baru
3. Peluang untuk menyiapkan tugasan kerja  belum selesai tugas hakiki
4. Layan perasaan dengan menonton drama kesukaan
5. Masa yang ada nak tambah amalan, puasa dan baca Quran
6. Muhasabah diri!


Banyak lagi sebenarnya sebab kenapa saya suka cuti kali ini. Masa nak menulis terlalu singkat. Sekarang saya ada tuntutan kerja perlu disiapkan. Doakan saya dipermudahkan segalanya. Di sini saya na share templete buku rph cuti pertengahan penggal 1 2020

semoga bermanafaat ya, terima kasih

jumpa lagi guys, kawan alam maya tak pernah ku lupa.. kalian ada dalam doaku!


You May Also Like

0 comments

Selamat Berkomen. Silakan komen yang membina ya!