TERBAIK DARI LADANG - DSKP MATEMATIK TINGKATAN 1 DAN 2

by - August 08, 2017

Salamun Alaik...

'cikgu, ada surat ni' - penolong kanan

err... surat apa encik? - saya

'cikgu kena p kursus 1 hari je, pasal DSKP matematik tingkatan 2 ni' - penolong kanan

ha... okay.. okay, saya yang menurut perintah. - saya

Hai, sapa yang kerja cikgu, mesti selalu dapat tawaran gini. Apa boleh buat p ja la... Isnin ni kita berkursus yer. Lagi pun, saya bukan pernah ajaq lagi form 2 KSSM. dan depan pon memang tahun pertama KSSM tingkatan 2. Kalau tingkatan 2 KBSM saya pandai laaaa.... heeee

sebut pasai DSKP mesti semua tanya, menatang apa tu? (loghat kedah - bukan kelantan) kang salah faham pulak jadinya.

DSKP - Dokumen Standard Kurikulum Pentaksiran
alah... macam HSP + PPPM la... okay yang tu hanya cikgu cikgi je la yang faham. Saya google la DSKP yang dimaksudkan, cari punya cari last2 jumpa... lama juga la dok godek... so sini saya nak share la kot2 sapa yang memang dok cari benda alah ni. Mudahkan korang la skit

DSKP TINGKATAN 2

DSKP TINGKATAN 1

okay la, just nak share tu jer... semoga bermanfaat!

Saya suka jadi Cikgu!

wslm

You May Also Like

0 comments

Selamat Berkomen. Silakan komen yang membina ya!