TIPS ANAK TIDUR NYENYAK

by - August 08, 2017

Salamun Alaik...

Hye.. Hampa semua, apa khabaq?

Dua tiga harini, anak saya sukar tidur malam, mungkin nak berganti bulan kot, so tumbesar baby dan caranya juga akan berubah. Saya dapat tips ni melalui pengalaman beberapa hari lepas dan dan share dengan hampa semua. Mana tau tips yang simple ni membantu kan...

Its just about 3 tips. This tips is very simple but its works!








Ianya sangat menjadi, saya buat! Sebelum saya solat Isya' saya letakkan anak dalam cotbed dia. Kemudian saya buat TIPS 3 tu. Biar dia main sat. Lepas saya solat Isya' tengok-tengok dia dah tertidur dengan sendirinya tanpa perlu dodoikan. Hebatkan penangan Ayat-Ayat Allah.

kalau tak percaya boleh cuba. Tips ni dapat dari mak mertua saya. dia ajarkan. Tq mama!

ok wslm

You May Also Like

0 comments

Selamat Berkomen. Silakan komen yang membina ya!