Kecut PT3

by - August 05, 2017

Assalamualaikum wbt.

Peperiksaan PT3 semakin hampir... bahangnya memang aku terasa... sebagai guru aku cukup tertekan dengan keadaan yang menghimpit sanubari. Apa agaknya keadaan anak-anak didikku? Hari- hari aku tengok depa happy ja. Macam tak da masalah pon. Should be result ok la kot kannn.... itu yang aku nampak. Hakikatnya? No... owh no....

Dengan silibus tak terkejar, dengan perbanyakkan latihan tak terbuat... habis tu macam mana nak survive? Depa ok saja... ala cikgu...tak lulus PT3 pon boleh masuk form 4 kan.... relax la cikgu...

susah hati dibuatnya... tapi aku macam biasa... buat-buat tak kesah.... dlm hati Allah saja yang tahu!

Aku nak share skit dengan hampa semua wahai budak-budak PT3 2017. Sapa rajin sila buat!

hampa semua boleh p kat website ni CIKGUSHARE . Download la semua soalan kat situ. Semua ada siap sekali dengan skema tu.

sini pon banyak soalan BUMIGEMILANG. ok aku dah share bahan untuk yang nak cemerlang saja la... yang nak gagal... jangan singgah ok!

wslm

You May Also Like

0 comments

Selamat Berkomen. Silakan komen yang membina ya!